Dostava

Dostava proizvoda moguća je samo na teritoriju Republike Hrvatske, te se vrši na Vašu adresu putem dostavne službe prema našem izboru ili preuzimanjem kupljenih proizvoda u poslovnici “Calliope” na adresi Ivane Brlić Mažuranić 48, Zagreb, ako ste tako odabrali prilikom kupnje. Naš ugovorni partner za vršenje dostave je General Logistics Systems Croatia d.o.o. (dalje u tekstu: „GLS“). Brillbird posebnu pažnju posvećuje adekvatnom pakiranju proizvoda za prijevoz, a sve kako bi se spriječilo oštećenje ili umanjenje vrijednosti proizvoda za vrijeme prijevoza. Dostava se vrši radnim danom, tijekom radnog vremena. Brzina dostave može odstupati od uobičajene npr. u vrijeme blagdana, neradnih dana, tijekom velikih prodajnih akcija i drugih situacija u kojima su moguće poteškoće tijekom slanja i dostave. Vrijeme slanja i dostave se u slučaju blagdana i državnih praznika prebacuje na prvi sljedeći radni dan. Cijena dostave uvijek je zasebno prikazana i ispisana na računu. Rok dostave na upisanu adresu je 1-5 radnih dana.

 Iznimka mogu biti otoci, te molimo da raspored dostave na otoke pogledate na sljedećoj poveznici: https://gls-group.com/HR/media/downloads/Raspored_dostave_na_otoke_HR_ENG.pdf

Nakon narudžbe, molimo provjerite mail u kojem Vas obaviještavamo o broju pošiljke koju možete pratiti on line : https://gls-group.com/HR/hr/pracenje-posiljke

U slučaju da ne preuzmete naručeni proizvod ili odbijete preuzeti naručeni proizvod bez valjanog razloga, Brillbird zadržava pravo zahtijevati naknadu troškova logistike, te ostalih troškova.

* Trošak dostave za narudžbe do potrošenih 60,00 eura (452,07 kn) iznosi 5,00 eura (37,68kn), osim ako drugačije nije navedeno.

*Trošak dostave za narudžbe od 60,00 eura (452,07 kn) na dalje je besplatna osim ako drugačije nije navedeno

Povrati i reklamacije

Pregled proizvoda

Kao kupac dužni ste prilikom preuzimanja naručenog proizvoda od dostavljača provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je proizvod isporučio. Brillbird nije odgovoran za mehanička oštećenja nastala prilikom dostave. Ako proizvod ima skriveni nedostatak koji se nije mogao otkriti uobičajenim pregledom prilikom preuzimanja, onda kao kupac imate pravo na jednostrani raskid ugovora i povrat novca, zamjenu proizvoda, uklanjanje nedostatka ili sniženje cijene.

Prigovori

U skladu s primjenjivim propisom koji uređuje pravila zaštite potrošača, ako ste kupac naših proizvoda putem internetske stranice, onda može podnijeti prigovor vezan za internet kupovinu osobno ili pismenim putem na adresu: Ivane Brlić Mažuranić 48, 10000 Zagreb, Hrvatska ili putem elektroničke pošte na adresu: info@beauty-shop.hr

Pisani odgovor na prigovor Brillbird će pružiti unutar roka od 15 (petnaest) dana od dana zaprimanja prigovora. Kupac je prilikom podnošenja prigovora dužan navesti svoje kontakt podatke.